De geschiedenis van White

stockillustraties, clipart, cartoons en iconen met kruisteken. pictogram met document besnoeiingseffect op lege achtergrond - witte kruisen

Witte kruisen die in de jaren ’40 begonnen en zich in de jaren ’70 naar een breder publiek verspreidden. Pyjama jongens; corrodeerde het T-silhouet en verheerlijkte de boxer. Tegen het einde van de jaren 70 had het een esthetische status bereikt.

Partijen die gevormd zijn in de jaren 80 – hiphop met een merknaam; bezorger; skateboarders en de surfers begonnen te experimenteren en brachten deze stijl van urban wear naar hun eigen imago. Geruite kleine getailleerde T-shirts met asymmetrische graphics en funky graphics die de stadsjongeren aantrokken.

De hiphopmuziektrend bleef meer artiesten in de scene brengen die de mainstream ondersteunden. De muziekvideo’s van deze artiesten bombarderen – De ongeveer twaalf vooraanstaande muzikanten die de undergroundbeweging vormden, begonnen hun unieke stijlen te beschermen door hiphop-t-shirts met emblemen, namen, kleuren en uitgekiende afbeeldingen. Ze wilden een onvergetelijk beeld voor iedereen die het droeg. Itproducer Nelly en zijn homies begonnen met het ontwerpen van kleding met thema’s erop. Zoals “Mijn naam is Tommy Boy” en de Che Guevara van de jaren ’60. Veel van Nelly’s kledingontwerpen zijn culturele herkenningspunten geworden die werden geprezen vanwege hun muziekvideo’s en hun pure robuustheid. Bijvoorbeeld – De Rut heelutionary lijn van kleding en accessoires werd zo populair nadat deze groep rappers ze droeg in muziekvideo’s en hun optredens.

De hiphop- en surfstijlen werden omarmd door jongeren die in de jaren 80 designer surfplankschoenen kochten. Tijdens de vroege jaren 2000 nam de vintage kringloopwinkel opnieuw de belangrijkste plaats in als de grootste consument van het genre. De meeste bevinden zich in binnenstedelijke gebieden. De cultuur is zo gegroeid dat UGG-laarzen de nieuwste must-have fashion schoenen zijn.

De look onder de jongere generatie verlangt ernaar om uit te gaan en een eigen stijl te creëren. Ze kopen en dragen kleding om zich te onderscheiden van de rest – de antiheld. Ze kopen rare accessoires om hun look uniek en uit de menigte te maken. De obsessie van de jongere generatie over hun schoenen is zo groot dat de eerste jurk van bijna elke jonge jongen en meisje een paar UGG-laarzen zou moeten zijn. Ze voeren onderhoud uit dat ook vrij goedkoop is.

Deze laarzen zijn niet langer louter een goede smaak onder de massa. Er zijn veel beroemdheden opgemerkt die ze dragen. En deze laarzen worden ook gedragen door niet-beroemdheden die hun modeboodschap willen overbrengen. De missie van de ontwerpers van UGG is het leveren van comfort, originaliteit en uiteindelijk het creëren van een gevoel van gezelligheid.

Het laarzenbedrijf UGG produceert verschillende lijnen, zoals dames-, heren- en kinderschoenen. Ze zijn ook uitgebreid met de productie van duiklaarzen, klompen, outdoor- en vrijetijdsschoenen. Er is een steeds groeiende lijst van beschikbare rassen. Ze werken ook samen met veel kledingmerken.

Tegenwoordig wordt het merk UGG gevierd als een van de gedurfde schoenenmerken met een verschil. Hoewel ze deze laarzen al sinds de jaren ’30 produceren, was het pas in de jaren ’90 dat ze een volledige schoenenlijn konden lanceren. Deze streak is tot op heden doorgegaan en ze zijn nu het favoriete merk waar jonge mensen naartoe trekken.

Related Post